Алгебра, геометрія, 7 клас

Навчаємось під час карантину. 
 
Нижче ви можете знайти тематику уроків "Всеукраїнської школи онлайн" та переглянути ці уроки за посиланнями

Шановні 7-класники
Остання тема курсу геометрії 7 класу
«Коло і круг. Задачі на побудову»
(у підручнику п.19-п.22)
Із цією темою ви працювали з початку карантину. Демонструвались уроки від «Всеукраїнської школи онлайн», крім цього я вам подавала інформацію і посилання на більш доступніші уроки.
Сьогодні я пропоную вам виконати письмову роботу з теми. Під час виконання роботи користуйтесь підручником і запропонованими відео уроками. Для перегляду відео перегляньте посилання подані нижче.


 Крім уроків "Всеукраїнської школи онлайн" можете скористатися посиланнями на відео уроки






Шановні 7-класники

Остання тема курсу алгебри 7 класу «Системи лінійних рівнянь» (у підручнику п.26-п.29)

Ви працювали з цією темою із 13 квітня. Так як тема нелегка, то я пропонувала (27 квітня на блозі) для опрацювання простіші для вашого розуміння відео уроки. Сьогодні я пропоную вам виконати письмову роботу з теми. Під час виконання роботи користуйтесь підручником і відповідним відео уроком. Для перегляду відео переходьте за посиланнями на блозі.



Робота «Системи лінійних рівнянь з однією змінною»

і виконайте завдання







Перегляньте відео урок «Системи лінійних рівнянь -7 клас», в якому пояснюється графічний спосіб розв'язування систем лінійних рівнянь і виконайте завдання





 

  




6. Маса двох бананів і шести яблук дорівнює 1,4 кг. Маса чотирьох бананів на 80 г більша, ніж маса п’яти яблук. Яка маса одного банана і яка – одного яблука?




Вітаю вас, семикласники.
Пропоную вам роботу з теми «Лінійне рівняння з однією змінною. Лінійне рівняння з двома змінними та його графік»
Цю тему ви вже розглядали. Готуючись до контрольної роботи, повторіть ще раз §1 п.2 та п.3 і §4 п.24 і п.25
Хто з вас працював за матеріалами, які я пропонувала на блозі, відповідні відео вже переглядав і схожі завдання вже виконував.
В допомогу вам я ще раз дала посилання на блозі на ці відео і у завданнях вказала, на які відео можна звернути увагу.
Якщо потрібно, дам вам особисту консультацію

Лінійні рівняння (відео 1)



Всеукраїська школа  онлайн
(геометрія)

Коло і круг


Повторення




29 квітня
Шановні семикласники
Нагадую вам, що систему лінійних рівнянь з двома змінними можна розв'язати одним із трьох способів:
1). графічний спосіб;
2). спосіб підстановки;
3). спосіб додавання.
У дописах за 13 квітня та 27 квітня я давала посилання на відео з поясненням.
Розв'яжіть систему рівнянь трьома способами:


4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


28 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Побудова кута, що дорівнює даному» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
 У відео вчитель виконує малюнки від руки, тому пропоную ще  простенькі і коротенькі відео з поясненням цієї побудови за допомогою циркуля і лінійки, так як це треба робити: відео1   відео2    відео3   відео4  відео5
Працюємо за планом:
1.Перегляньте урок і 2 інших відео.
2. Зробіть побудови у зошиті (циркулем і лінійкою!!), зверніть увагу, що задачі повторюються, тому будуєте один раз і за тим відео, де пояснення вам зрозуміліше. За уроком виконуєте тільки ті побудови, які розумієте.
3. Пришліть фото виконаних завдань.
4.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте.


27 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Розв'язування систем лінійних рівнянь різними способами» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок

Проте на уроці розглянуто досить складні приклади і ви повинні засвоїти ще спосіб додавання. Тому пропоную вам інші відео-уроки, які будуть вам більш зрозумілими.
1.Перегляньте відео 1-3, зробіть записи у зошиті
2. Опрацюйте п.28
3.Розв’яжіть №1047(3,4) №1049(1,2,5). Обов’язково розберіться
4.Надішліть мені свої розв’язання

5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


24 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Побудова трикутника за трьома сторонами» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Це перший урок в темі «Задачі на побудову», тема не з легких. У відео вчитель виконує малюнки від руки, тому пропоную ще 3 простеньких і коротеньких відео з поясненням цієї побудови за допомогою циркуля і лінійки, так як це треба робити: відео1   відео2    відео3
Працюємо за планом:
1.Перегляньте урок і 3 інших відео.
2. Зробіть побудови у зошиті (циркулем і лінійкою!!)
3. Пришліть фото виконання завдань

4.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте

22 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Розв'язування систем лінійних рівнянь методом підстановки» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за планом:
1.Перегляньте урок, зробіть записи у зошиті
2. Опрацюйте п.27
3.Розв’яжіть №1035(4), №1039(1)
4.Надішліть мені свої розв’язання

5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте

21 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Взаємне розміщення двох кіл» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за планом:
1.Перегляньте урок, зробіть записи у зошиті
2.Повторіть п.21, п.22 та п.23 підручника

3.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


17 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Коло, описане навколо трикутника» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за тим же планом:
1.Перегляньте урок, зробіть записи у зошиті
2.Опрацюйте п.21 підручника
3.Розв’яжіть задачі №540 та №545
4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


14 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Дотична до кола, її властивості» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за тим же планом:
1.Перегляньте урок, зробіть записи у зошиті
2.Опрацюйте п.20 підручника
3.Розв’яжіть задачі №512 та №513
4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


13 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Розв'язування завдань на лінійні рівняння з двома змінними» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Тема уроку звучить по-іншому, а саме «Системи лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний метод розв’язування систем» (за підручником – це п.26)
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за тим же планом:
1.Перегляньте урок, зробіть записи у зошиті
2. Опрацюйте п.26
3.Розв’яжіть №1108, №1010(1), №1016
4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте




10 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Лінійні рівняння з двома змінними та їх графіки» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за тим же планом:
1.Перегляньте урок, зробіть записи у зошиті
2.Опрацюйте п.25 підручника
3.Розв’яжіть завдання, запропоновані у відео:
1). Побудуйте графік функції 0,5y=2
2). Знайдіть будь-які розв’язки лінійного рівняння з двома змінними x-y=10
4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


08 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Властивості бісектриси. Коло, вписане в трикутник» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за тим же планом:
1.Перегляньте урок, зробіть записи у зошиті
2.Опрацюйте п.20 та п.21 підручника
3.Розв’яжіть задачу, запропоновану у відео:
Доведіть, що коли центр вписаного кола належить висоті, то цей трикутник – рівнобедрений.
4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


07 квітня
Шановні семикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Коло і круг, довжина кола, площа круга» у «Всеукраїнській школі онлайн»
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за тим же планом:
1.Перегляньте урок, зробіть записи у зошиті
2.Опрацюйте п.19 та п.20 підручника
3.Розв’яжіть №486 та №489
4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте



06 квітня
Шановні семикласники.
Сьогодні ви мали змогу подивитися перший урок математики «Лінійні рівняння з двома змінними» у «Всеукраїнській школі онлайн». Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням.
1.Перегляньте урок.
2.Запишіть основні теоретичні відомості, користуючись відео та підручником  (ст.181-183)
3.Запишіть приклади, запропоновані у відео
4.Розв’яжіть самостійно завдання:
1). Чи є лінійним рівняння з двома змінними: а)8x+3y=7; б)5x=15;  в)x2+2y=4; г)xy+x2=-7?
2).Розв'язком якого з рівнянь є пара чисел (1;3):
а)2x+3y=7; б)3x+y=6; в)6x-y=10?
3). У рівнянні 5x+y=7  виразіть змінну y через змінну x.
5.Надішліть мені свої розв’язання. Удачі вам!
6.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте. Контакти на цій сторінці нижче



Алгебра
ІІ тиждень
Системи рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв’язування систем рівнянь
/§4 п.26, розвязуємо по можливості вправи (наприклад, №1008, №1011, №1017)/
Висилайте розв’язання на перевірку 
Читайте   Системи двох лінійних рівнянь із двома змінними

 Геометрія
ІІ тиждень
 Коло, описане навколо трикутника. Задачі на побудову: побудова трикутника за трьома сторонами
/§4 п.21, п.22 до задачі 1; розв’язуємо по можливості вправи/
Висилайте розв’язання на перевірку



 Алгебра
І тиждень
Лінійне рівняння з двома змінними. Графік лінійного рівняння з двома змінними
/§4 п.24 та п.25, розвязуємо по можливості вправи/
Розв’язування вправ з теми «Лінійне рівняння з однією змінною. Лінійне рівняння з двома змінними»
/повторюємо §1 п.2 та п.3, §4 п.24 та п.25, розвязуємо по можливості вправи/

Матеріал теми гарно подано на сайті  https://miyklas.com.ua/p/algebra#program-7-klass

Читайте 

                      Лінійне рівняння з однією змінною

                      Лінійне рівняння з двома змінними

Рекомендую переглянути відео

Лінійні рівняння

Розв'язування рівнянь. Властивості рівнянь

Розв'язування лінійних рівнянь (як позбутися знаменника)

Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь

Рівняння з двома змінними

Графік лінійного рівняння з двома змінними

Можна переглянути і інші відео-уроки алгебри для 7 класу на каналі uklasicomua

Також можна переглянути відео-уроки на каналі Топ Школа

в тому числі

Лінійне рівняння з однією змінною

Лінійне рівняння з двома змінними

Графік лінійного рівняння з двома змінними




Геометрія
І тиждень
Повторюємо: Коло, круг. Дотична до кола
/§4 п.19 та п.20, розвязуємо по можливості вправи/
Вивчаємо: Коло, вписане у трикутник
/§4 п.21, розв’язуємо по можливості вправи/





Матеріал теми можна прочитати тут:

                        коло і його елементи

                        взаємне розміщення двох кіл

Матеріал теми подано на сайті  https://miyklas.com.ua/p/geometria#program-7

Читайте про 

                        коло і дотичну

                       коло, описане навколо трикутника

Рекомендую переглянути  відео-уроки розв'язування задач з геометрії для 7 класу (тема 20, уроки 1,2,3,4,5,6,7,8) на каналі uklasicomua

Також можна переглянути відео-уроки на каналі Топ Школа

в тому числі

    Коло і круг

   Дотична до кола та її властивості







Запрошуємо вас на сайт Колорадського університету (США)
Тренажер множення /ділення/

Тема. Функція

Прочитай уважно §3 п.20 (ст. 132-135) підручника  "Алгебра 7" Мерзляк А.Г.
Головне: 
1. Функція – залежність між двома змінними,
при якій кожному значенню змінної х
відповідає лише одне значення змінної у

2. Змінну х називають незалежною змінною або аргументом
Змінну у називають залежною змінною або функцією

3. Всі значення, які приймає незалежна змінна (х) утворюють область визначення функції

4. Всі значення, які приймає залежна змінна (у) утворюють область значень функції


Розв'яжи №766 (ст. 138)

Прочитай уважно п.21 (ст. 143-146) підручника  "Алгебра 7" Мерзляк А.Г.
Зверни увагу на приклади, розв'язані у підручнику.

Способи задання функції

Табличний функція задається за допомогою таблиці.

х
1
2
3
4
5
у
1
4
9
16
25

Аналітичний функція задається за допомогою математичної формули: у = х2


Описовий функція задається словесним описом.
Кожному цілому числу поставити у відповідність його квадрат.

Графічний функція задається за допомогою графіка.












Розв'яжи №794 (ст. 146), № 796 (ст. 147)

Прочитай уважно п.22 (ст. 150-154) підручника  "Алгебра 7" Мерзляк А.Г.
Зверни увагу на приклади, розв'язані у підручнику.


   Графіком функції y = f(x) називається множина всіх точок координатної площини (x,у), у яких абсциси належать області визначення функції, а ординати дорівнюють відповідним значенням функції.


Розв'яжи №823, 826 (ст. 156), № 836 (ст. 158)


Рекомендую переглянути відео-уроки