Алгебра, геометрія, 10 клас

Навчаємось під час карантину. 




Шановні десятикласники
Виконайте до кінця тижня тематичну роботу з теми «Похідна функції. Геометричний та фізичний зміст похідної».
Завдання 1-8 я дала вам для розв'язання раніше, тому у вас вони, напевно, вже розв'язані. Для 9-12 пропонувала схожі завдання. Крім того матеріал цей ми майже вивчили в школі і він також транслювався у «Всеукраїнській школі онлайн».
Якщо по якійсь причині не зможете відкрити завдання, пишіть, вишлю вам завдання.
Можете переглянути відео уроки з теми

У «Всеукраїнській школі онлайн»
Також я вам радила переглянути

та відео Підготовка до ЗНО. Математика. Похідна. Первісна та інтеграл
(тільки в останньому відео первісну та інтеграл не розглядаємо, це матеріал 11 класу).

29 квітня
Шановні десятикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Задачі на вектори» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за планом:
1.Перегляньте урок. Запишіть за автором розв’язання всіх завдань
2.Опрацюйте §40 підручника
3.Розв’яжіть №868, №877
4.Надішліть мені свої розв’язання

5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте



27 квітня
Шановні десятикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Ознака сталості функції. Достатні умови спадання і зростання функції. Урок 1» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Ви можете переглянути ще раз цей урок за посиланням урок
Виконайте завдання:
1.Перегляньте урок.
2.Зробіть записи за відео
3.Опрацюйте §24 підручника
3.Розв’яжіть №455, №456.
4.Надішліть мені ваші розв’язання

5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте

24 квітня
Шановні десятикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Складання рівняння дотичної до графіка функції» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Ви можете переглянути ще раз цей урок за посиланням урок
Виконайте завдання:
1.Перегляньте урок.
2.Запишіть основні приклади за відео
3.Розв’яжіть №423(1,2) №424, №429
4.Надішліть мені ваші розв’язання

5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


22 квітня
Шановні десятикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Задачі на вектори» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за планом:
1.Перегляньте урок. Запишіть за автором розв’язання всіх завдань
2.Опрацюйте §40 підручника
3.Розв’яжіть №875 і







4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте



17 квітня
Шановні десятикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Формула рівняння дотичної до графіка функції» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Ви можете переглянути ще раз цей урок за посиланням урок
Виконайте завдання:
1.Перегляньте урок.
2.Запишіть основні теоретичні відомості та приклади за відео
3.Опрацюйте задачу 5 на сторінці 134
4.Розв’яжіть №422
5.Надішліть мені ваші розв’язання

6.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


15 квітня
Шановні десятикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Вектори у  просторі» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за планом:
1.Перегляньте урок. Запишіть за автором розв’язання всіх завдань
2.Опрацюйте §40 підручника
3.Розв’яжіть №861, №863, №865, №867
4.Надішліть мені свої розв’язання
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте



13 квітня
Шановні десятикласники
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Похідна складеної функції» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Тема сьогоднішнього уроку є для вас новою, ми її ще не розглядали. До того ж вона не зовсім легка.
Ви можете переглянути ще раз цей урок за посиланням урок
1.Перегляньте урок.
2.Запишіть основні теоретичні відомості та приклади за відео
3.Можете переглянути відео (пояснення у ньому менш наукові, але спрощені)

5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте




10 квітня
Шановні десятикласники.
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок алгебри «Таблиця похідних. Правила диференціювання» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Ми з вами вже розпочали вивчення цієї теми, тому для вас тема сьогоднішнього уроку не нова.
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок.
1.Перегляньте урок.
2.Запишіть основні теоретичні відомості, користуючись відео та підручником  (ст.138-140)
3.Запишіть приклади, запропоновані у відео.
4.Розв’яжіть самостійно слідуючі завдання ЗНО попередніх років:















     
      5.Надішліть мені свої розв’язання.
6.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте


08 квітня
Шановні десятикласники.
Сьогодні ви мали змогу подивитися урок геометрії «Координати в просторі» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Ця тема для вас не нова, ми вже працювати з нею. Повторіть за підручником §39.
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок
Працюємо за планом:
1.Перегляньте урок.
2.Запишіть за автором розв’язання всіх завдань
3.Розв’яжіть домашнє завдання, запропоноване у відео

4.Надішліть мені свої розв’язання.
5.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте

06 квітня

Шановні десятикласники.
Сьогодні ви мали змогу подивитися перший урок алгебри «Похідна функції. ЇЇ фізичний та геометричний зміст» у «Всеукраїнській школі онлайн».
Ми з вами вже розпочали вивчення цієї теми, тому для вас тема сьогоднішнього уроку не нова.
Особливу увагу зверніть на виклад матеріалу із 13хв55с
Якщо хтось із вас із певних причин не зміг подивитись цей урок, то можете зайти на нього за посиланням урок.
1.Перегляньте урок.
2.Запишіть основні теоретичні відомості, користуючись відео та підручником  (ст.131-134)
3.Запишіть приклади, запропоновані у відео
4.Розв’яжіть самостійно слідуючі завдання ЗНО попередніх років:






5.Надішліть мені свої розв’язання.
6.Якщо є запитання, пишіть або телефонуйте. Контакти на блозі




Алгебра
ІІ  тиждень
Застосування похідної та дослідження функцій та побудови графіків функцій.
Найбільше та найменше значення функції на відрізку
/Розділ 3 §26, розв’язуємо по можливості вправи (наприклад, №482-484)/

Геометрія
ІІ тиждень
Вектори у просторі. Координати вектора. Довжина вектора. Рівність векторів. Дії над векторами. Розкладання вектора на складові. Дії над векторами, що задані координатами
/Розділ 6 §40, розвязуємо по можливості вправи/




Алгебра
І тиждень
Систематизуємо знання з теми «Похідна. Таблиця похідних. Правила диференціювання. Геометричний та механічний зміст похідної. Проміжки монотонності та екстремуми функції»

/повторюємо Розділ 3 §22-25, розв’язуємо по можливості вправи/

Ми з вами встигли розглянути цей матеріал на уроках. Перегляньте його ще раз по підручнику. Також спробуйте розібратись у похідній складеної функції (але для всіх це не обов'язково). Даю також вам посилання на відео-уроки, якщо треба, то перегляньте їх (відео вибирайте самі). 
Також можуть бути корисними відео Онлайн-урок ЗНО. Математика.Похідна. Застосування похідної,
гарне відео по завданням ЗНО (зверніть увагу, інтеграл і первісну вчитимите у 11 класі) Підготовка до ЗНО. МАТЕМАТИКА. Похідна. Первісна та інтеграл
Взагалі, на каналі Буцикіної Наталії є багато відео з курсу математики.
 Вони вам будуть корисні, адже вам здавати обов'язкове ЗНО з математики.


Геометрія

І тиждень
Вектори у просторі. Координати вектора. Довжина вектора. Рівність векторів. Дії над векторами. Розкладання вектора на складові
/Розділ 6 §40, розвязуємо по можливості вправи/
Можете переглянути відео Вектори у просторі
                                               Дії над векторами у просторі
                                               Скалярний добуток векторів
                                               Знаходження кута між векторами
Ще одне відео по завданням ЗНО 


Запрошуємо вас на сайт Колорадського університету (США)
Тренажер множення /ділення/


Завдання ЗНО з теми "Тригонометричні вирази" 

Пропоную переглянути відео Світлани Попель по розв'язуванню тригонометричних рівнянь
Рівняння cosx=a (теорія)
Рівняння sinx=a (теорія)
Розв'язування рівнянь виду sinx=a


Геометрія
Перпендикуляр і похила

Теорема про три перпендикуляри